Saturday, February 11, 2012

malacca day

6-7 febuary lepas aku amik double off day from CNY yg sepatotnye aku cuti.. so aku plan  nak g melaka. habis keje 6pm 5 febuary aku pun bergegas balik umah n bersiap . pas magrib aku pun panaskan enjin kereta.. n mula bergerak ke melaka. aku sms mohd shahril husin yg aku ondaway to melaka. mlm ni aku menginap di rumah die.

10.30pm aku sampai di masjid tanah , hangout bersama shahril n mama angkat die . lokasi karoke kampung ,, hahahha. balik rumah n rehat  besama shahril... mak n ayah die ade with abng n adk shah juga.nyteeee

6 febuary 2012planing to zoo melaka n town.. with shahril n family angkat.makan di pengkalan balak sambil cuci 2 mata.. ramainye abg 2 nsem n awek melentik .. wawwww... geram tgok .lewat petg aku beangkat ke jasin , say thanks to mohd shahril husin n family.

mlm ni stay at jasin , ikut jalan dalan , masjid tanah-lendu-durian tunggal.. jauhnye nak g uitm lendu . huhuhu. mkn malam asam pedas melaka.. waw... mlm ni x kuar kemana just beborak ngan faliq at home.

7 febuary 2012 awal pg bergerak ke batu pahat. ikut uitm lendu-masjid tanah-amj-umbai-batu pahat.
singgah kat uitm lendu.  contct naz-azry . tp x replay. mgkin tdo agaknye.. x pe la x de rezeki.... aku pun beransur...singgah di umbai.. pe lg beli cencalok , dodol  melaka, gula melaka n snack.
















 sampai batu pahat.. huh............ pnat . n tdo sepetang.

No comments: