Friday, March 26, 2010

eeeee menjelik kan betul...

hari ni MD janji dtg kul 11, nasib bek la die dtg tepat masenye.. tp malangnye leh plak soh wat keje lain...
aku bg report aku untuk die sign.. sign jer???bg la coment ckit.. penat 2 aku buat report tu...
b4 g sembayg die kate nak g bank . ha ye la aku ye kan je...

ape yg menjelikkan , aku nampak MD aku ni buat treatment kuku.. mak oiii mcm mak hayam dah ku tgok
blink 2 kau kuku jari  tangan n kaki..
pastu mengadu "tolong sya keluarkan kunci ni,, takut rosak la kuku.. gela 2 hahahahah" aku diiam kan je buat mcm aku x taw ..
maklum la
biase org pmpuan je yg buat benda tuh..
emm

kul 3 MD balik office die soh aku ikut die p bank kat kl.. PERHH  dan dan aku kene jage krete..
panas terik plak tu..
1 jam lebih ko aku dlm krete tu
kul 5.30 gerak balik ke office. kul 6 baru aku gerak balik..

tgah tunggu dlm krete 

No comments: