Tuesday, March 30, 2010

KUALA LUMPUR AGENT AM or PM WORKSHOP-experience Perth region-24 March 2010

Hari ni aku bersiap awal ke office n pakai office boy.. sampai office mcm biase kul 9.00 tp aku dok tunggu MD aku x jugak sampai office.. aku dah bengang je ngan org yg keje kat sebelah tu, makenik, nurse,... huhuhu.. mane x nye.. pakai baju smart 2 tp dok tunggu bawah jejantas darp pg sampai la tengah hari.. dah macam bau 2 da lekat kat badan aku ni.. aku da geram je..
aku x nak msg MD sbb ni keje die same de nak pergi or x workshop ni.. klu lpas kul 12 pm dei x msg n muncul gak aku nak balik..pastu MD call soh tunggu jap.. 11.55am die cal ckp 10 minit lg sampai..HAAA YE LAH 10 MINIT LA SGT. dan dan MD aku sampai kul 1PM..

Naik je Harrier die tu die ckp sory la lambt .de hhal td. En Zamri call tanye pasal nama pd flight sambil tunjuk no fligt pd jadual perjalanan. sbnarnye memg name ORG TU SAJE YG FLIGH LAIN. dah terpampang. tp saje nak perbodohkan aku , ingat aku x taw gaknye.. nak cover muke la tuh sbb die da dtg lambat.. x nak aku bukak criter nape MD lambat hari ni, die p soh aku cek sume dokument pasal flight tu. huhhhh nampak sgt.. geram seh aku..

sampai je hotel PRIENCE HOTEL & RESIDENCE.. MASUK PARKING N KE LOBI.. KAT LF MD aku saje nak malu kan aku dpn org yg same nak g workshop tu.. ingat aku x taw naik lif ke nak naik atas untuk cari ROOM WORKSHOP TU. "apis p cpat tekan lif naik keatas tu.. " dgn nada yg agak keras n nak memalukan aku.memang aku dah tekan pun.."eee ko ni tu pun x taw ke" MD ckp kat aku setelah kitorang masuk dlm lif n bersame tetamu lain ade dlm lif tu.. malu siot aku.. die leh ckp mcm tu.!!!!

sampai kat room workshop aku masuk dulu n MD p masuk room lain.. katenye MD kene p workshop lain dulu.. ye lah..
aku knal ngan sorang akak Nor azian Ahmad Noor dari ALIRAN TENTERAN TRAVEL & TOUR SDN BHD. baik gak la akak ni n die pun bawak student praktikal die.. aka ni pun leh paham la tujuan n kehendak kitorg as student praktikal yg x bnyak taw pasal bende ni.. akak tu la byak story n terangkan..
tagh dok sibuk dlm workshop ni leh plak MD AKU DTG N MASUK TABLE KITORANG ,, ha ye la.. aku wat dono je.. lantak la ngko  ngko , aku aku.time break..hi tea. aku pun minum same ngan akak td tp MD aku sibuk plak.. aku baru je nak borak 2 nagn akak tu..
pastu MD aku nak p isap rokok n mase workshop sambung semula die x masuk .KATENYE NAK P MAYBANK NAK SETELKAN PASAL APE NTAH.. ye ye ooo je..

Bile da habis workshop MD sibuk call aku die nak p cari pompuan seksi cine yg die kuar date lunch hari tu.. aku de bg bisnes kat kat pempuan tu tp aku ckp name MD aku. PEMPUAN TU CKP DIE KNAL N TEMPUH HARI LUCH SAME..emm kantoi sudah.. aku abaikan je..b4 balik aku nak p amik gambar n budak praktikal yg akak tu bwak pun nak amik sambar same .. so aku tolong die amik gambar n die sebaliknye jugak..aku nampak MD AKU DOK TERHEGEH 2 P TABLE PEMPUAN CINE TU ntah ape yg die borak.. so aku pun blah r jalan same ngan akak tu.. akak tu mcm nak ajak aku balik saing die naik krete.. tp aku ckp aku nak naik monorail je ok la..

10 minit kemudiian MD aku call tanye aku kat mane.. aku ckp la da kuar hotel, pastu die leh cakp "AMBOI MEN TGAL JE SAYE,, NI P BALIK NGAN AWEK TD LA TUH"  aku punye marah beb ,, bengang aku.. eeee lantak aku la nak blik ngan sape  pun naik pe ke..
da habis waktu workshop n keje kan...yg MD nak ckp mcm tu pe hal..aku ckp aku da naik monorail n ke KL CENTRE

aku msg ex staf aku.. nagdu r kat die.. tension seh...





*****************************************************************************
keesokan harinye aku dpt taw dri lili . MD msg lili araound 12 lebih la .MD akte bru lepas balik dari Prience Hotel..pastu MD pun bgtaw gak.. "smlmsye tgok wayang Alice Wonderland .. pada pandanagn aku MD aku mesti date ngan pompuan cine smlm tu g tgok wayang n dinner pastu hantar die balik ke bilik hotel.. mane taw ehem 2 skali ke tu aku x taw la kan .. huhuhu..

No comments: