Wednesday, September 16, 2009

balik kampung....

emmm seronoknye bile nak balik kampung ni..ala pada hal sebulan sekali balik kg.. huhu. Tapi aku lum penah rase balik kg pada musim raye.tahun lepas aku da plan awal nak balik bersame teman rapatku (hasif)-clasmate aku mase kat kg... gigih ni beli tiket awal 2. last 2 pakcik aku rojer.. ajak aku balik saing die.. adoyai... emmm baru je nak balik bersame teman aku.aku lak kene drive balik kg. tapi tahun ni die dalam traning maritim di Kota Tinggi. Dengan harapan die selamat pulang ke kg dan nak jumpe die nanti..x sabarnye.windu kat hasif.
 
                 hafis n hasif
 
Emm tahun ni aku spend 2 tiket balik kg.aku beli tiket sha alam-bp 17 sept 2.00 pm from seksyen 17, dan lagi satu bukit jalil-bp 17 sept 9.00 pm from bukit jalil.. jauh la n x de xperiant lg. that y aku bli dari sha lam punye.perjalanan mgkin mengambiil mase 4-5 jam bergantung pada keadaan jalan.. kalu biase 3.5-4 jam je.Myby akau akan sampai b4 waktu berbuka n berhenti di depan kg aku. Kg Pt Kuda. nti aku col la adik aku ke, bapak aku ke soh amik aku. huhuhu
Tak sabar nak jumpe mak n bapak aku, nak buke pose same 2.. emmm dan dan la aku kene masak nanti ble da de kat kg tuh. huhuhu. rindu kat kengkawan time sekolah, 1st ly hasif la huhu ( gambar ) hajar poyo, aja hashim, nabil, lyha, sharin n lelain.kalu berkesempatan nak jumpe kawan aku kat kluang b4 raye.. kalu dapat nak buke pose same n stay ngan die skali. member tempat keje lame aku KFC BP 1 &  2.. windu kat ualls sume terutama my buddies epul, kak asiah, m'wani, helmi,one chai.........
sekarang ni aku da cuti semester , bulan november baru naik semester baru.so agak lame la kat kg. tapi awal oktober aku akan balik ke sha alam semula untuk pogram final student ptpl colagge.kalu jadi g langkawi kot.
ok la pape pun aku nak ucapkan selamat pulang ke kampung halaman untuk cuti raye kali ni. Selamat Menyambut hari raya aidil fitri , maaf zahir dan batin.. emm nak sebut name satu persatu ni.. agak ramai kot.. k..Ist my sweet rumate yg aku syg,arm (kamal),clasmate aku DPL student,erri, ladu,ecah,bella,lili,imah,wanda,donna,azmir (x-rumate aku),azam,haziq (budak laki paling cute),n also my lecter mr.j, mami ,chef amer n lenlain la.seterusnya member kolej aku, ejam terutamanya thanks jage arm mase ketiadaan aku,agusz,bb, ona,shaz,fiz,paan,Q,yusma(mak hayam) epul,geng sanggar mustika,ajad-kluang,my bro syaz-klang,amir zakuan uitm puncak,amri upsi,akilul upsi,elly zuraidi uum,my bff putra hatiku,kawanku dari seberang taufik-aceh,kengkawan KFC BP 1,2,3,4,5,KFC Giant Sek 13 shah alam,kengkawan friendster,myspace, tagged,hi5,flixster,g4m,ym member uitm sha alam, upsi,ukm, upm, limkok wing,segi kolej,ptpl kolej also,x student smk semerah dan lenlain.
bagi name yang x tersenarai,haraf maaf bukan sengaja x tulis, tapi da ramai sangat aku tulis, karang x muat plakk.yang penting aku ingat n syang korang sume

No comments: