Thursday, September 24, 2009

malam bbq

emmm hari raya ke dua bapak aku wat malam bbq.. die da siap belanja n keperluan sume, aku g K4 BP ngan makcik aku... balik je belanja sibuk wat persiapan. aku set-up bahagian layout kate nye wahhhh... memandangkan rumah dapur dah di besarkan, so acara berlangsung di rumah dapur. dan bahagisn memasak bi bangsal umah belakang..emm

mlm ni seronok sgt
coz kawan aku datang dari jb. kebetulan die balik kg kawan die kag sg gersik. so aku ajak die dtg umah bersama temannay itu. candu jgak.. hahahha makin nsem nicky, da lame x jumpe..dengan tersipu 2 mamat 2 orang ni aku perkenalkan satu persatu family aky kat dorang.. heeeemmm
last jumpe plak org setaman ngan die hahahah.. kantoi dah.. nicky keje kat butik di taman daya sbg art disginer.cousin aku plak tgal di area yg same.. tp mlm tu x sempat nak amek gambar nicky ngan member die. yg ni just gambar die mase jumpe dulu


nicky..

kat bawah ni gambar mase malam bbq... penatnyeee sampai kul 12.30 ade tetamu... emmm pape pun best btol mlm tu dpt jumpe kwan lame..




 

 
 otak-otak bakar

 
 bbq ayam-daging

 

 
 marinate sutun/udang/hot dog

 




 

 

 
 ikan bakar

 

 
 atok aku goreng popiah

 









menu malam bbq:
ayam/daging bbq+ikan caru/siakap bakar+kerang bakar berlada+sotong bakar+udang bakar+ketam bakar+hot dog bakar+otak-otak bakar+salad+salad buah+bihun goreng+popiah goreng+kentang goreng+tembikai jus+kiwi jus

No comments: