Thursday, September 24, 2009

satu hari raya

jam menunjukkan 3.00 pagi.mak aku gigih menyiapkan baju untuk dipakai pagi raya nanti.. sambil die menjahit seluar aku membuat rumah butang n menggosoknya.. setelah siap aku pun membasuh dan mengeringkannya..
semuanya sudah siap dikemas,, n aku pun nak masuk tdo.. guling punye guling dalm kul 3 lebih baru terlelap..
bagun subuh jap n tdo lgi 7.30 siap mandi sunat di pagi aidilfitri n bersiap untuk ke masjid Sri Pengkalan untuk solat sunat aidilfitri.di masjid jumpe acit ( clasmate upper 6 ) , sian die baru lpas excident disebabkan tertidur sewaktu menunggang mitosikal di lebuhraya pedas-linggi.kelakar gak ble dgr puncanya .hahahha
lepas sembayang raye.. g kubur melawat kubur aruah atok, pastu balik umah siap 2 make-up bagai ape sume nak melaram di pagi raye katenye.. ambik gambar time.. huhuhu



 

 

 
 mak n bapak aku

 

 

 
 ngan adik laki aku

 
ngan adik popuan aku
 
 clerkkkkk...

 

 

 






 

 









 
               pastu sesi bermaaf-maafan emmm sedihhh nangis gtew.. propa je lebih hahahah

pastu kitorang 1 family g umah atok belah mak
kat depan umah je...ni la gmbar kitorng

menu raya tahun ni.. nasi putih+ketupat palas+rendang daging+ayam berlada+sambal hati+udang nestum+sirap

 

 

 

 
 mak cik aku toke bakery
 
 makcik aku gak yg slalu mintak aku ajar masak.. huhuhu
 

 

 

sesi bermaaf-maafan

                  

No comments: