Monday, September 14, 2009

Thanks Am

 
amir yg cute...

Sejak sekian lama aku berhasrat nak buat blog untuk diri aku. Tapi aku x pandai nak buat n ntah ble nak buat. huhuhu....ade sorang mamat ni  ( helmi L ), die bukan maen beria nak ajar aku wat blog. Tapi entah ble die leh datang sini. Dulu da plan nak datang sha alam , tapi disebabkan faktor tertentu die x dapat datang
Aku menyatakan hasrat aku nak buat blog pada Am n die kate nak ajar aku wat. Ok. eeeeeeee.. x sabarnye. Lagipun die baru je buat blog die sendiri. Tibe masenye Am pun ajar aku buat blog.. huhuhu aku menamakan blog aku aizoel amirul hafizie yang mana diambil dari nama amir dan aizoel hafizie, memandangkan Am yang ajar aku buat blog nie.. thank Am... epy sayang kamu...........

2 comments:

am_kerex said...

epyy..nape letak gmbr am pakai sepit tu?huwaaa malunyer..ermm syg epy jugax..eheheh..

aizoel hafizie said...

emmmm hehhe sje je
suke cangat.. chomeyllll.. syg die