Sunday, September 6, 2009

PESANAN SEORANG SAHABAT YG KU SAYANG

salam..buat pengikut ku semua, bulan lepas merupakan hari-hari yang menyedihkan buat ku walaupun ade kisah yang manis. Tapi aku mahu kongsi kedukaanku ini. pada 28 ogos '09 aku telah pulang ke kg.Sebelum tu aku sudah merancang awal untuk aktiviti yang perlu aku lakukan sepanjang berada di kampung.
Beklah,,, setelah hari kejadiaan kelas aku yang terakhir ialah kelas pakwad. die bagi kuiz yang terakhir dan juga tips untuk final ezm.Setelah tamat kelas aku pulang ke rumah.. Si dia masih di kamarnya dan sedang tidur. Aku pun terus meletakkan begku dan menaggalkan pakaianku.Lalu aku menyarung seluar pendek sebelum aku membasuh kaki dan tido di tilamku..Betapa nikmatnye waktu itu setelah penat aku berjalan pulang dari kolej,, huhu.Kemudian aku bangun lantas mengemas pakaianku dan keperluan lain untuk pulang ke kg. Si dia pun bangkit dan menyiapkan dirinya. Aku rase die hendak keluar berbuka bersama temannya. Emm segak bergaye sungguh die dengan t-shirt hitam Top Mannye yang baru dibeli, menampakkan susuk tubuhnya yang begitu gahnya.Sebelum keluar bilik die pesan kat aku..'BILA DA NAK KELUAR,N NAK GERAK N DAH SAMPAI BAGITAW ARM' aku hanya mengiyakan sahaja terus aku salam tangannya dan die yang memeluk tubuhku yang  kecil ni.Tak sangka die nak peluk plak.Lantas die keluar dan memberi sekali pesanan di pintu rumah.'INGAT PESAN AKU, JGN SESEKALI PERCAYE PADA ORANG SANGAT' aku begitu tersentuh pada waktu itu,terima kasih arm. Aku tidak pasti samada die betul-betul mengambil berat terhada aku atau tidak,walau aku terlalu mengambil berat terhadapnya sekalipin die x nak ambil tau tentang aku.
  
                                                       Kamar ku dan si dia

                          


Setelah berbuka puasa seorang diri di dalam bilik, aku menyiapkan diri lantas keluar dengan beg pakaianku. Sebelum tu aku memberitahu tujuanku keluar pada housemate ku. Aku memulakan perjalanan ku ke Kuala Lumpur sebelum mengambil bas pulang ke kampung.Sewaktu perjalanan aku memberitahu kepada Si dia dimana kedudukan ku atas pesanan yang telah die beerikan sebelum aku keluar rumah. Jam 2.00 pagi aku sudah sampai di rumah dan menyiapkan diri untuk tidur.

2 comments:

Anonymous said...

bagus lah ade yg amik berat diri epy..
pandai2 lah jage hati die jgk ea..
(",)

aizoel hafizie said...

emm ye la thanks syg...