Thursday, September 17, 2009

persiapan pulang beraya di kg

Dalam siap berkemas ni sempat lagi nak menulis blog, siap berposing lagi mau amek gambar...
aku ni kalu bersiap memang la lame,, alang g trip genting 2 hari pun mau 1 hari kemas, lagikan pulak nak balik kampung+cuti semester ni...
tapi , aku bawak baju lame sume,, tahun ni a de shping raye pun, x de bajet..
so pakai baju biase je
emmm kemas x.. huhu.. ade lagi ni...
 
emmm 3 beg kaw aku bawak balik,,, huhu

 
semestinya,,, camera untuk bergambar di hari raye,,my latop karang  x leh on 9 plak kalu x bawak.tp kat kg susah beb nak dpt line

 
my sumpliment also ma,, perlu dibawa.x leh tinggal

 
my exsesri  baju, rantai leher, gelang kaki n gelang tangan untuk di pakai sewaktu beraye nanti

 
haruslah,,, nak melaram kan katenye,,, barang pribadi guew...

 
my bear,, aku terpakse meninggalkannye di kondo perdana ni. jage bilik bebaik k.kalu sunyi col epy,, epy dah tgalkan telefon tu,,n bil sentiase berjalan,leh je wat col.n tegokan skali rumate kesayanagan epy tu (arm) b4 die balik k ..
sayang kamu
k bye,, doakan aku selamat pulang dan sampai ke kg.. n pulang ke sha alam semula..

No comments: