Tuesday, September 8, 2009

Cinta pandang pertama

Pabila aku berada di Hi Style Apparel, Terminal One Plaza, secara tiba-tiba aku terpandang si dia. Sungguh menarik penampilannya, warnanya dan susuk badannya. Aku semakin stim dan terus menghampirinya....huhuhu. Lalu aku mengusyanya dan terus memegangnya. Dengan yakin aku mengambilnya dari kedudukan asalnya. Aku terus memberitahu Am.
'Am... cantikkan baju ni, pe kate Am cube.Epy  berkenan la'.Am mengambilnya dan terus menyarungkan ke badannya. Emm memang padan la ngan Am. segak sungguh. Aku plak dah jatuh cinta pada si dia dan terus aku mencubanya. Aku rasakan sesuai dipandangan mataku.
Am plak suke ngan baju ni jugak. Lalu kami mengambil warna dan saiz yang sama dan terus membayar wang hantarannya sebanyak RM44.10 tunai serba satu. Sejak itu si dia menjadi hak milik aku dan Am yang sah...
Ekekekekek........sungguh nikmat dan puas pabila aku menyarungkan ke badanku buat pertama kalinya
 
 
aku dan si dia bersatu
epy & am
 
                                                                antara koleksi pakaianku

No comments: