Thursday, September 24, 2009

kepulanganku..

bestnye... x sabar rasenye nak balik kg hari ni.. tapi perasaan berdebar tu ade jugak emmmm x taw lah nape.
pagi ni aku bangun awal n buat persiapan terakhir. Arm masih tidur di kamarnye. mungkin terlalu penat n mlm td x tdo agaknye..aku on 9 sekejap dan tinggalkan msg pd kengkawan aku sume n wish slamat hari raya aidilfitri, maaf zahir n batin.

Jam menunjukkan 12.30 tgah hari.aku pun bersiap untuk keluar rumah. aku memberikan kata-kata terakhir kepada rumate kesayanganku (arm)..emm sedihnye.. sambil tu air mate aku mencurah 2 ... hayooo...sambil salam n cium dahi die n peluk die aku menangis lagi,,, muuuaahhhxhxx.pasni ntah ble dapat jumpe die lagi.walaupun rumate belum tentu slalu jumpe.

Arm angkat bed aku n hantar aku ke pintu n salam terakhir sambil aku melangkah keluar menuju blog 4. Ej menanti aku di bawah blognya bersama AM upsi. Aku menghulurkan tangan ku n say slamat hari raya, maaf selama aku mengenali ej n sudi jadi kawan aku n tolong tegonk 2kan Arm,  (rumate aku)jage die bebaik. Air mata terus membasahi pipi aku lagi,,, aku x dapat tahan lagi.. aku peluk ej.. Am upsi pun ade ketika tu n aku salam die n harap dapt jumpe di BP nanti.. tgok keadaan die mcm die x sihat je.. sian plak kat am upsi. da la badan kurus..

dengan mata yang bengkak dan dibasahi air mata aku menuju ke hentian teksi n menuju ke sek 17. nasib bek abg tu x tante pape... ye la
dengan teresak 2 nye aku masuk dalam teksi... hayoooo mcm pe... Jam 2.00 pm aku memula kan perjalanan. jalanraya pun agak lancar sedikit, x bayak kenderaan n bas laju,.samapi di parit jawa muar, aircond bas rosak plak.. hadoiiii excited nak balik kg awal ni. kene la dok tgguu makenik tu repair aircond stgah jam. nasib bek la bengkel tu dkat jew.15 minit lagi aku sampai di kg ku an aku soh adik laki aku amek aku.
sampai je di rumah aku mula megemas bilik aku.. n sampai la malam raye aku mengemas rumah.

No comments: