Sunday, September 27, 2009

bermalam di Hospital Putra Batu Pahat

hari ni raya ke-7 27 sept '09 rase malas tol nak bangun tdo...emm tapi gagah kan jugak. aku bersiap coz nak g pt yusuf nak beli barang wat sandwich.balik je dari beli brang aku trus wat sandwich. 30 minit, kelam kabut aku coz orang marhaban da nak sampai.lpas selesai marhaban wat sessi bermaafan gtew.. hahha.pastu tgok astro.. bucan. petang aku ym ngan khai, mber sha alam sek 27 dari jepun. sepetang ym ngan die.



 


lepas makan malam aku siap 2 nak ke hospital putra BP. malam ni aku jage atok aku.coz pagi tadi bapak aku hantar hospital .. naik lesu orang tu. sampai je hospital, selisih ngan cousin aku kat parking, jumpe pakcik aku die tunggu kat lobi hospital. ade jugak la tetamu yg dtang menjenguk atok aku.. dalam kul 10 lebih tu aku on latop aku n on 9 ..

kat cini x de yg candu la.. malas nak explore....




1 comment:

Mohamad Hj Yawmon said...

hi, me from batu pahat gak! mana duduk? salam perkenalan!